Bemutatkozó           Sajtófigyelő           Hírek-aktualitások           Képgaléria
2017. december 15. péntek -   Valér napja van - holnap Etelka, Aletta napja lesz.         







Hírek, aktualitások

Szárnyal az ízesített sörök piaca
2011. 11. 17. 13:30
A Borsodi Friss a kategória piacvezetője


Az ízesített sörök** immár 5,6%*-ot képviselnek a teljes hazai sörpiacból, derül ki a Nielsen 2011. július havi sörpiaci adataiból. A Borsodi Friss piaci részesedése elérte a 2,3%*-ot, amely piacvezető pozíciót jelent ebben a kategóriában. A dinamikusan növekvő szegmensben háromféle ízesítéssel van jelen a márka: citrom, grapefruit és alma. A júliusi hűvös időjárás nem segítette ugyan az eladásokat, az ízesített kategória azonban továbbra is a fogyasztók kedvence - tartalmazza  Borsodi Sörgyár sajtóközleménye.
A nyár közepére – a szegmens piacvezetőjeként – a Borsodi Friss 2,3%*-ot birtokol a teljes sörpiacból.  Az ízesített sörök kategóriája 5,6%*- os piaci részesedéssel rendelkezik, amely a szuperprémium sörök piaci részarányához közelít.
A könnyed nyári ízek azonban nemcsak a hőségben nyújtanak élményt, hiszen a júliusi hűvös, esős hetekben is egyre többen keresték a boltok polcain.
„Legnagyobb örömünkre – a korábbi Borsodi rajongók mellett – az ízesített sörökkel olyanokat is sikerült megnyernünk, akik korábban kevésbé szerették a kesernyés sörízt”–  nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
* Jelen sajtóközleményben csillaggal jelölt adatok az ACNielsen Piackutató Kft. 2011. júliusi kiskereskedelmi- és vendéglátó-ipari index adatai alapján lettek számolva. A sajtóközleményben, ezen adatokon túl szereplő mindennemű állítás a Borsodi Sörgyár Kf.t-től származik, melyekkel  ACNielsen Piackutató Kft. nem azonosítja magát.
** Az ízesített sörök szegmens Borsodi Sörgyár Kft. által definiált ACNielsen Piackutató Kft. adatok kumulációja, amely az alábbi márkák értékesítésének összességét jelenti: Borsodi Friss, Gösser Zitrone, Radler, Soproni ízesített, Tuborg Lemon.


  Forrás: Élelmiszer Online 

Vissza a hírekhez












Web oldal készítés - ML Art Consulting Webdesign - www.mlart.hu
Webes fejlesztés
Programozás


 
A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. elkötelezett a kulturált italfogyasztás iránt.
Szeszesital fogyasztását 18 év alatt nem ajánljuk.

Kérjük, adja meg életkorát!
Oldal elhagyása