Bemutatkozó           Sajtófigyelő           Hírek-aktualitások           Képgaléria
2017. december 15. péntek -   Valér napja van - holnap Etelka, Aletta napja lesz.         







Hírek, aktualitások

Kiemelkedő évet zárt a Hell Energy
2012. 02. 02. 08:42
Eladott darabszám tekintetében 23,8 százalékos, rekord piaci részesedést ért el a HELL márka 2011 decemberében, amely éppen a kétszerese a 2010 decemberi piacrészének (11.9%).

A kimagasló eredményt egy különleges, új termék piacra dobásával ünnepli a hazai gyártó: a magyar választék legerősebb energiaitalát – a HELL STRONG termékcsaládot - hozta forgalomba, amely 20 százalékkal több koffeint tartalmaz, mint a jelenleg kapható koffeines energiaitalok nagy része.


2011 decemberében négy nagy múltú és nevű konkurens márka összesített eladásánál is többet harapott egyedül a piacból a HELL ENERGY Magyarország Kft. Darab alapú saját értékesítési adatai alapján pedig egy év alatt 34 százalékkal sikerült növelnie magyarországi eladásait.

A kimagasló eredményeket a portfólió bővítésével ünnepli az ördögfejes energiaital-gyártó: a piacon egyedülálló, 20 százalékkal magasabb koffeintartalmú Hell Strong kiemelten magas élénkítő hatását extrém, megfeszített koncentrációt követelő igénybevétel esetén ajánlja a gyártó. A magyar piac legütősebb energiaitala a korábbi 32 mg/100 ml helyett 38,4mg/100ml koffeint tartalmaz majd, így intenzív frissítő erővel szolgál, amely pont akkor hat, amikor a legnagyobb szükség van rá. Nem véletlen, hogy ajánlott fogyasztási mennyisége napi egy doboz.

A hazai piac legerősebb energiaitalának receptúrájában két új összetevő – az inositol és a glükuronolakton - egészíti ki a koffein élénkítő hatását. Az inositol az agy és a vese működéséhez elengedhetetlen – a glükózhoz hasonló – vegyület, míg a glükoronolakton olyan szénhidrát, amely az emberi testben a méregtelenítési folyamatokban vesz részt.


 A +20% koffenint tartalmazó Hell Strong a közkedvelt tutti-frutti ízvilágot két gyümölcsös ízzel dobja fel, az egyik a már tavaly nyár óta ismert, és igen nagy sikert arató piros szőlő – tutti-frutti kombináció, a másik egy teljesen egyedi, új ízvilág, amelyben a megszokott tutti-fruttit az alma üdítő aromája egészít ki.


 



  Forrás: Élelmiszer Online 

Vissza a hírekhez












Web oldal készítés - ML Art Consulting Webdesign - www.mlart.hu
Webes fejlesztés
Programozás


 
A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. elkötelezett a kulturált italfogyasztás iránt.
Szeszesital fogyasztását 18 év alatt nem ajánljuk.

Kérjük, adja meg életkorát!
Oldal elhagyása