Bemutatkozó           Sajtófigyelő           Hírek-aktualitások           Képgaléria
2017. december 16. szombat -   Etelka, Aletta napja van - holnap Lázár, Olimpia napja lesz.         







Sajtófigyelő

A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. a romániai piacokat is megcélozza
Szívügyük a magyar bor és a pálinka
2008. 01. 03. 14:37
A két megyében 1800 üzleti partnert kiszolgáló Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. a hazai piac meghatározó vállalata. A megbízhatóság, a megújulásra való képesség és a magyar termékek iránti elkötelezettség a társaság erőssége.

A kilencvenes évek elején egy kamuti buszgarázsban nyitotta meg az első üzletét Bora Imre, a Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. Hét év munkájába telt, amíg a cég eljutott oda, hogy Békéscsabára költözzenek. Az ügyvezető igazgató innen számítja a nagykereskedelmi piacon való jelenlétüket. Ma már az ásványvíztől kezdve az üdítőkön át a legmagasabb kategóriájú szeszes italokig az italfélék teljes skáláját kínálják, mellette kávét, cigarettát, továbbá üvegpoharakat és mércéket forgalmaznak. Emellett két éve belekezdtek a vendéglátóiparban és a kereskedelemben használatos gépek, berendezések értékesítésébe.

-A termékek és szolgáltatások folyamatos fejlesztésével meg tudtuk tartani a régi üzletfeleinket, és sikerült melléjük újakat szerezni. Jelenleg ezernyolcszáz vendáglátó-ipari és kiskereskedelmi partnert szolgálunk ki, ami az ital-nagykereskedelmi piacon már meghatározó nagyságrend. A vállalkozás Békés megyét teljesen lefedi, és Jász-Nagykun-Szolnok megyében is megvetettük a lábunkat. A kiszállítást békéscsabai központunk mellett a törökszentmiklósi franchise partnerünk végzi- avatott be a cég jelenébe Bora Imre.  

Nem titkolta, a fejlesztésben az egyre magasabb vásárlói igény mellett a multikkal való verseny is feszes tempót diktált. A kft.-vel szerződésben lévő üzletek egy része tönkrement vagy csak jóval kevesebb árut vásárolt. A kieső forgalom pótlására hozták létre saját bolthálózatukat, amely a lakosság felé való nyitást is jelentette. Italban a legkedvezőbb áron, a legnagyobb választékot kínálják. Jelenleg 22 saját üzlettel rendelkeznek, amelyek diszkontként működnek. Orosházán most építik a 450 négyzetméteres kisáruházukat és Battonyán is beruházásba kezdtek. A cég szívügye a magyar termékek népszerűsítése. Üzleteikben külön polcrendszeren ajánlják a vevők figyelmébe a hazai pincészetek borait és pálinkafőzdék termékeit. A cég reklámozására jó alkalmak a rangos nyári rendezvények. Nem egynek házigazdája, illetve támogatója a Bora Kft. Gyulán idén először tartották meg a Várkerti Vigasságokat. A háromnapos programsorozatot a Magyar Turizmus Zrt. támogatta. A Csabai Sörfesztivál és Csülökparádéval már hagyományt teremtettek, s állandó szervezők a Csabai Kolbászfesztivál kísérőrendezvényének, a Borvigadalom és Vásárnak. A társaság számára ezek a szereplések üzleti szempontból megtérülnek, amire nagy szükség van, hiszen a konkurenciaharc óriási.

- Munkatársainkkal azon dolgozunk, hogy a következő évek is sikeresek legyenek. Elkezdtük a sajátmárkás termékek értékesítését, az üdítőkből és sörökből egyaránt végzünk kizárólagos forgalmazást. Ebben még rengeteg a tartalék - vázolta a jövőt Bora Imre, aki újabb beruházásokat tervez a diszkonthálózatban, tovább terjeszkedik itthon és a romániai piacokat is megcélozza.



  Forrás: Békés Megyei Hírlap 

Vissza a cikkekhez












Web oldal készítés - ML Art Consulting Webdesign - www.mlart.hu
Webes fejlesztés
Programozás


 
A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. elkötelezett a kulturált italfogyasztás iránt.
Szeszesital fogyasztását 18 év alatt nem ajánljuk.

Kérjük, adja meg életkorát!
Oldal elhagyása